Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


4 warstwy dobrości :)

Słoiczkowa kakaowo-kokosowa kasza jaglana z serkiem wiejskim, bananem, kiwi i zielonymi wiórkami kokosowymi.


Ostatnio ciągle mam ochotę na kaszę jaglaną. Ale nic dziwnego bo jest bardzo dobra. A w takim słoiczkowym wydaniu ... no trudno się oprzeć :D Pięknie rozpoczęty dzień!

Jutro mam ostatni Egzamin. Tym razem Medycyna Fizykalna i Balneoklimatologia. Przedmiot prowadzi Mój promotor, czyli nie będzie łatwo. Test na sto pytań wielokrotnego wyboru ... "Kill me".  Wszyscy jesteśmy zdenerwowani. Ale dam radę, mam już wszystko zaliczone. Potem obrona i ...
No właśnie, muszę się pochwalić. Jeszcze nie obroniłam mgr a już zapisałam się na studia podyplomowe w Poznaniu. Hahaha ja to mam nierówno pod sufitem.
Tematyka trzyma się Mojej Ulubionej Terapii Manualnej :D
No i dodatkowo będą trzy kursy,prowadzone m.in. przez Johna Smitha z Australii! Bosko :D

PS: Kaszę "ugotowałam" z pomocą termosu i mikrofali (już udostępnionej)  :D

7 komentarzy:

  1. wygląda genialnie z tymi zielonymi wiórkami! zjadłabym na drugie śniadanie, może masz jeszcze jeden słoiczek? :D
    ej dasz rade! w ogole to co studiujesz? bo zmyliła mnie ta terapia manualna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden słoiczek :D Już pusty haha ;) Studiuje Fizjoterapię :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pysznie wypakowany słoiczek. Też musze taki zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam, taka pyszna kompozycja !! świetnie to wymyśliłaś ;D kasza jaglana pyszna i zdrowa warto ją jeść ;)
    będę trzymać kciuki za egzaminy ;*

    OdpowiedzUsuń