Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Zielono!

Owsianka z kaszą manną, jabłkiem, kiwi, rodzynkami i masłem orzechowym.

Nareszcie zaświeciło słoneczko :)!

4 komentarze:

  1. owsianka i pyszne dodatki ;) uwielbiam z masłem orzechowym ;p
    u mnie brak słoneczka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz jadłam z masłem orzechowym jak i samo masło orzechowe:) I muszę przyznać że bardzo dobrze smakuje :)

      Usuń
  2. i nareszcie można wyjść ze śniadaniem na zewnątrz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no można, tyle że u mnie to na balkonie :D Eh! Jak ja zazdroszcze ludziom mieszkającym w domkach. Tak marze o pięknym tarasie, z pięknym widokiem - nie koniecznie na okna sąsiadów ;P

      Usuń