Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Słodziutko :)

Migdałowa owsianka na mleku sojowym z jabłkiem, płatkami pełnoziarnistymi z truskawkami (Bakalland), dżemem truskawkowym*, orzechami włoskimi cynamonem

* Wmieszany, 100% Łowicza

Tak dawno nie jadłam owsianki z jabłkiem ... Trzeba było nadrobić tą zaległość :D

Wczoraj po śniadaniu poszalałam na rolkach, zrobiłam kilka rundek w pobliżu stadionu. Kocham rolki <3 Pusta trasa, wielkie słuchawy na uszach (YBC na full-basach), piękna pogoda - no zyć nie umierać :D 15km w ramach rozgrzewki przed dzisiejszym Warszawskim Nightskating'em (Kto sie wybiera? :D).
Program Endomondo - nadal mnie troszke denerwuje w niektórych sprawach. Sygnał GPS zadziałał dopiero pod stadionem :/ - więc km  było ciutek więcej. No i czasem mi się zacina i nie odpauzuje (ARGH!)
Zachciało mi się również zrobić rundkę w Parku Skaryszewskim ale kompletnie zapomniałam że nawierzchnia jest jak szwajcarski ser z dziurami ... Już na samym początku myślałam że Moja twarz pozna bliżej beton ...
Ale i tak było fantastycznie :D


A powinnam się zabrać za naukę ... Egzamin z Geriatrii już w ten weekend ... Buuuu...

4 komentarze:

  1. też nie jadłam jej nieprzyzwoicie długo i tak jak ty dzisiaj nadrabiałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to niewybaczalne :D To przez te banany! :D Omotały Moje kubki smakowe :P

      Usuń
  2. a właśnie i ja sobie uświadomiłam, że już całe wieki nie jadłam starej, dobrej owsianki z jabłkiem, toż to wielkie zaniedbanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, widzę że grono się poszerza. Biedne jabłka :P

      Usuń