Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Puszyście ...


Kasza manna na mleku z nutą śmietankową i ubitym białkiem. Na puchatej mannie leży posiekane kiwi, przykryte pokruszoną czekoladą mleczną/białymi drażami mlecznymi, wiórkami kokosowymi, kakaem oraz cynamonem.

Wcześniejszy Nieba Puch nie dorasta tej mannie do pięt! Tak delikatnej i puszystej konsystencji trudno się oprzeć. Ukoiła mnie i na chwile oderwała od Moich problemów.
Ta noc przyniosła kolejne koszmary w których mnie mordują. Są takie realistyczne i przerażające ... Najczęściej przewija się w nich kanibalizm. Do tego dochodzi problem z zasypianiem oraz wczesnym wstawaniem. Jeszcze od niedawna była to godzina piąta, dziś wskazówki zegara pokazały mi czwartą ... Próby ponownego uśnięcia pozostały próbami. Zrezygnowana sięgnęłam po jedną z tych rzeczy które przynoszą mi przyjemność i są pomocne w oderwaniu się od tego wszystkiego ... po  książkę. Kocham czytać i nie wyobrażam sobie życia bez książek. Jestem tym kim jestem właśnie dzięki nim.

Dziś odkrywam portal BookLikes, wydaje się być ciekawym pomysłem.

3 komentarze:

  1. Koszmary są bardzo nieprzyjemne.. może to przez jakieś myśli, oglądanie czegoś ? Postaw na relaks, może pomoże :)
    A manna wygląda na mega piankową, puszystą, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam wielkie stresy, możliwe że to właśnie to.

      Usuń
  2. niebiański śniadaniowy puch, a na nim cudowne pyszne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń