Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Jednak wole słodkie ...

Pełnoziarniste naleśniki z mozarellą, pomidorami,bazylią,szynką drobiową i szparagami.

To moje ostatnie NIEsłodkie śniadanie... Naleśniki nie zmarnowały się - ktoś inny je zjadł :) TYLKO nie myślcie że wyszły niedobre (co to to nie!), wręcz przeciwnie! Po prostu -> wytrawne śniadania nie są dla mnie, tylko słodkie wchodzą w grę! Świerze/ suszone OWOCE (bez nich nie moge rozpocząć dnia!), płatki śniadaniowe, słodkie kasze, jogurty, serki wiejskie,masła orzechowe, orzeszki i inne słodkie składniki! To jest to co wprawia mnie w pozytywny nastrój z rana! Dlatego na mych kolanach - a tak dokładniej brzuchu bo się rozłożyłam na fotelu ^^ -  wylądowała miseczka pełna odpowiednich pyszności!

Serek wiejski z kiwi, bananem, nutellą z mieszanką płatków prażonych pszennych, owsianych i pełnoziarnistych nestle fitness.

I tak właśnie powinny wyglądać poranki!
A jeśli zastanawiacie się co jest na Mojej ulubionej bluzie z 3/4 rękawkami ... Klik ;) Bardzo lubie tego typu bluzy.
Teraz poluję na jakąś fajną koszulkę.  A nawiązując do wczorajszej Alicji może ta?


4 komentarze:

  1. no tak, ja też o wiele bardziej wolę słodkie poranki, szczególnie z owsianką ! serek wiejski i pyszne dodatki - mniam <3
    naleśniki tez nie takie złe, chętnie bym zjadła i to i to ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, owsianka jest królową śniadań!

      Usuń
  2. o, to są idealne naleśniki dla mnie, ale na...obiad :) jadłam takie ostatnio, ale bez szparagów.
    ja mam tak, że jeśli jem słodkie śniadania z owocami, bakaliami czy czekoladą to po prostu już potem nie mam nawet ochoty na nic słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Słodkiości rano i na podwieczorek :) A reszta już bez nich. Szparagi dodają charakteru :)

      Usuń