Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Delikatnie


Owsianka z bananem, makiem, białą czekoladą, płatkami fitness oraz daktylami.

9 komentarzy:

  1. Delikatnie, a jak przepysznie. Daktyle to moje ulubione suszone owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Kocham daktyle, bardzo mi się kojarzą z Moimi wakacjami w Egipcie <3

      Usuń
  2. cudne połączenie !! jak daktyle, słodkie co? kupiłam wczoraj i będzie mój pierwszy raz gdy je spróbuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziesz zachwycona :) Ja Kocham daktyle :)!

      Usuń
  3. uwielbiam daktyle w połączeniu z bananem. a do tego jeszcze biała czekolada, idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trio zawsze podbija Moje serce ;)

      Usuń
    2. A właściwie to quattro bo jeszcze mak!

      Usuń