Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Dni pełne wrażeń

Owsianka z marchewką, jabłkiem, ananasem, jogurtem/ricottą i orzechami włoskimi* :)

* Zainspirowana owsianką Darii. Miałam ostatki ricotty więc dodałam trochę jogurtu :)

"Lord of the dance" było niesamowite! Ale szkoda że nie przygotowali odpowiednio miejsc do oglądania :P Bo trzeba było wstawać by można było widzieć najważniejsze - nogi tancerzy :D Ale i tak było magicznie! Zwłaszcza jak czułam i słyszałam to mocne energiczne stepowanie! Ta moc! Niezapomniane emocje...

A wczoraj mieliśmy w końcu czas na odwiedzenie Centrum Nauki Kopernik. No tam to już wogóle pełen odlot :) Niektóre ekspozycje tak mnie zachwyciły i zamurowały że przegonić się mnie nie dało :D Zwłaszcza gdy opierając się łokciami o dwa specjalne punkty i przykładając dłonie do uszu mogłam słuchać muzyki :D Na zdjęciu akurat słucham z "pałeczki" nie wiedząc jeszcze że można użyć łokci... więc wyobraźcie sobie Moją minę jak odkryłam potem ten fakt ;) A jak słuchałam muzyki gryząc słomkę ... mam zdjęcie mego ogromnego wytrzeszczu ale oszczędze wam tego widoku :D Później robot próbował naśladować te miny ale nawet jemu było trudno :D
Na górnym piętrze razem z chłopakiem śmigaliśmy na latającym dywanie :D Normalnie obijaliśmy się od ściany do ściany z wielką radochą. Niesamowite :D Naprawdę jeśli jesteście w Warszawie koniecznie zobaczcie to miejsce! Potrzeba prawie całego dnia by to wszystko zobaczyć/przeżyć, ale naprawdę warto!


2 komentarze:

  1. owsianka z wszystkim co najpyszniejsze, po prostu ful wypas - uwielbiam <3
    z wielką chęcią wybiorę się kiedyś do tego Centrum nauki Kopernika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Koperniku, ciekawie wspominam :)
    Dodatki do owsianki cudowne, już sobie wyobrażam ten smak :)

    OdpowiedzUsuń