Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Bananowa rozkosz ...

Miętowo-cytrynowa owsianka* podana z bananem i łaciatą czekoladą mleczną. Całość obsypana kakaem i cynamonem.

* owsianka na herbacie miętowej z świeżo wyciśniętym sokiem z cytryny.


Jestem bardzo ufna i można mnie łatwo wykorzystać ... Tyle razy dostałam w kość i do tej pory niczego się nie nauczyłam... A podnoszenie się z ziemi za każdym kolejnym kopniakiem jest coraz trudniejsze ...

Tak więc, naprawdę miło jak kolega oszukuje ludzi w Twoim imieniu a Ty o niczym nie wiesz... Dopóki nie dostajesz wezwania... Tak właśnie wygląda sprawa Mojego chłopaka i jego kolegi. Dzisiaj ruszamy do Opola... 7 godzin jazdy pociągiem, noc w schronisku młodzieżowym a o 10 rozprawa w sądzie.Żadamy adwokata i miejmy nadzieje że zdążymy na pociąg o 11.15 (bo kolejny dopiero o 23 ... no normalnie jakaś czarna dziura) wracamy do domu póżnym wieczorem ... dwa dni z życia wzięte ...Boże jakie to wszystko niesprawiedliwe i bez sensu. Tyle godzin podróży by tylko zarządać adwokata... Jak pomyślę że niedługo znowu trzeba będzię tam pojechać ... Brrr...

















Poniżej zdjęcie przed Moim zamachem... Troche poprawiła humor ...

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni i będzie w porządku! cudownie prezentuje się ta owsianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, jak to pysznie się prezentuje *-* na herbacie muszę spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń