Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Badania i drugie śniadanie ...

Bułka grahamka z masłem orzechowym, twarogiem półtłustym i dżemem truskawkowym*

* Łowicz 100% z owoców Dżem truskawkowym

Postanowiłam skorzystać z miłej pogody i siedzę z netbookiem oraz wieżą artykułów na balkonie(na zdjęciu pokazana tycia część wielkiego stosu papieru z badaniami, artykułami...). Niedlugo znowu trzeba odwiedzić pacjentów i ich ponękać badaniami. Stosik zwiększy swoją wysokość...
Mam takie chwile załamania, niechęci, złości i rezygnacji w trakcie pisania pracy. Czasem mam ochotę rzucić w pizdu to wszystko za balkon ale szkoda mi tej całej pracy. Jak pomyślę że muszę zabrać się za wyniki ... to mi się słabo robi.
Jedyne co mnie teraz podtrzymuje w dobrym nastroju to zbliżający się wieczór. Mój wspaniały chłopak kupił nam bilety na "Lord of the Dance" który odbędzie się dziś na Torwarze! Boże jak ja uwielbiam te irlandzkie tańce!! Wieczór zapowiada się Magicznie :)
A tymczasem ... wracam do swojej pracy dyplomowej ...

3 komentarze:

  1. Och, zapowiada się bardzo miły wieczór :) Dobrej zabawy i mam nadzieję, że pisanie tej pracy jednak w końcu się skończy, a Ty będziesz mogła odetchnąć.

    Dżem i twaróg - lubię to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wieczoru życzę ;*
    bułeczka przepysznie wysmarowana, tym co uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grahamka z takimi dodatkami, uwielbiam! Tak prosto a pysznie :)
    No to miłego wieczoru! :) Choć nie wątpię, że taki będzie ;)

    OdpowiedzUsuń