Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


W planach Kazimierz Dolny!

Owsianka na mleku z kaszą manną, jabłkiem, orzechami włoskimi, twarogiem, cynamonem i dżemem wiśniowym*

* Dżem 100% Łowicza

Pogoda znów atakuje deszczem i szarówką ... Proszę bardzo! Szalej dalej ale zostaw w spokoju naszą majówkę!
Pierwszego maja wraz z chłopakiem i jego siostrą jedziemy samochodem do Kazimierza Dolnego. Czy ktoś jest z tych stron/był tam i mógłby doradzić co warto odwiedzić,spróbować, zjeść, napić się? Jakieś fajne wspomnienia z tego miejsca? Historie? Tego też jestem ciekawa! A może ktoś ma ochotę oprowadzić naszą zwariowaną watahe po Kazimierzu :D? My nie gryziemy ;D

4 komentarze:

  1. lubię takie owsiankowe mieszanki na bogato:D dobry ten dżem z Łowicza?
    ja byłam w Kazimierzu lata świetlne temu i już niewiele pamiętam, wiem tylko, że bardzo mi się podobało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dźemy łowicza bez cukru są naprawdę rewelacyjne. Nie są jak inne = galaretkowate. Normalnie jak domowe, w 100% owocowe! Wcześniej próbowałam czarną porzeczkę a teraz wiśniowy, oba są naprawdę pyszniutkie! Z ręką na sercu godne polecenia. Tylko szkoda że w biedronce już ich nie widzę :< Ciężko je teraz gdzieś dostać ;__; Dobrze że zrobiłam mały zapas :p

      Czyli innymi słowy, wart odwiedzenia :D

      Usuń
  2. Kazimierz ten jest niedaleko mnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie :D Byłam tam, małe miasteczko, więc raczej można go zwiedzić piechotą, przynajmniej rynek główny :) Polecam, bardzo przytulnie :) Restauracji niestety nie jestem w stanie polecić, bo było to dość dawno i jadłam w jednej pizzerii( ale przyznać muszę, że na prawdę dobra :) ).

      Usuń