Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Słodkie śniadanie do łóżka!

Płatki jęczmienne na mleku,płatki fitness pełnoziarniste, serek wiejski, kiwi, truskawkimigdały i biała pokruszona bąbelkowa czekolada :)

Słodziutkie i cieszące oko śniadanie. Stęskniłam się za truskawkami, oj bardzo. Znając moje zamiłowanie do owoców będę się nimi tak zajadać że w końcu pękne :D Oczywiście będę płakać że brzuch mnie boli (jak zawsze po truskawkach) i obiecywać sobie zjadać je w mniejszych porcjach ... a po kilku minutach sięgne po kolejne wielkie porcje napędzając perpetum mobile :D No bo jak się nie oprzeć takim truskawkom, no jak D:?!

5 komentarzy:

  1. Och, ale to ładnie wygląda :) A te płatki Fitness bardzo lubię.
    Tylko truskawkom to ja się opieram, dopóki nie ma krajowych, bo inaczej mam uczulenie, które zwykle kończy się pogotowiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również je uwielbiam, ale z polewą jogurtową oczywiście :D No mnie własnie wysypuje na dłoniach po niektórych truskawkach :x Po jakimś czasie przechodzi ale to mnie nie hamuje przed dalszym pałaszowaniem. Niemądrze, ale nikt nie jest doskonały. A trzeba osładzać czas pisząc wiecznie niekończącą się pracę mgr -.-'' (never endinggg storyyy...)

      PS: Po tych na szczęscie nic nie mam. Ale brzuch narzeka :>

      Usuń
  2. Świetnie wygląda :) Uwielbiam fitellę :D Truskawki porywam :)

    OdpowiedzUsuń