Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Pierwsze pancakes'y

Pełnoziarniste bananowe pancakes z serkiem wiejskim i dżemem wiśniowym*

* Dżem 100% Łowicza

Wstałam rano z postanowieniem zrobienia pancakes'ów. Do tej pory wszystkie próby kończyły zazwyczaj w koszu a ja chodziłam zła przez pół dnia. Dziś z pozytywnym nastawieniem, wszystko robiłam pomalutku i z cierpliwością godną mnicha. Poszło jak z karabinu i na talerzyku zawitało 6 pięknych pulchniutkich pancakes'ów. Jak małe dziecko cieszyłam się w kuchni że w końcu wyszła mi piękna wieżyczka! Pyszne, słodziutkie a przede wszystkim sycące! I takie śniadania Moi mili Lubie więc "+Fav"-orytuje!

Na dobry początek dnia : BA BA BA BABANANA BA BA BA BABANANA! (HEAD SHOT!)

7 komentarzy:

  1. Pyszne i do tego z bananami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez banana nie ma śniadania hahaha :D Aż mi się przypomniała taka piosenka : http://www.youtube.com/watch?v=wCkerYMffMo

      Usuń
  2. Jak z bananem to musiały być pyszne, chociaż to tylko moje domysły, bo sama nigdy do środka jeszcze tego owocu nie dawałam :D I chyba nadeszła pora by to zmienic!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepyszne pancakes <3 z wiejskim i bananem !! oczywiście ,że smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na pierwszy raz wyglądają naprawdę wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń