Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


O świcie, gdy cały dom jeszcze śpi ....

Bananowo/truskawkowa pieczona owsianka z makiem, suszonymi morelami, chałwą waniliową i serkiem wiejskim.

" W nocy, gdy cały dom już śpi, Stukostrachy, stukostrachy stukają do drzwi...." 

U mnie w trakcie czytania zastukała owsianka do drzwiczek od piekarnika ;) Uwielbiam czytać książki Kinga, bardzo uzależniają.

7 komentarzy:

  1. Na pewno była bardzo smaczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pieczone owsianki wymiatają! Bardzo apetycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam po raz pierwszy ... i nie mogę się nie zgodzić z tą wypowiedzią :D

      Usuń
  3. banan i truskawki w pieczonej owsiance -cudnie !! do tego wiejski <3 idealny poranek ;)
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak :) Dziękuję, Tobie również życzę Miłego Dnia :*

      Usuń
  4. KING <3 Mój ulubiony autor. Świetne śniadanie.
    Właśnie czytam ''Bastion'' Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeszcze nie dorwałam Bastionu! Jak wrażenia? King to Mój nr 1!

      Usuń