Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Pychotka :)

Zachciało mi się prażonego ciepłego jabłka :D 


Składniki:  płatki owsiane, jogurt naturalny, prażone jabłko z 
cynamonem (z Lidla), cynamon, słodzik i syrop malinowy z cytryną. 

Płatki owsiane zalałam wodą i wsadziłam do mikrofalówki na niecałą minutę (tak żeby nabrały objętości - sposób Mojego Ukochanego ;)). Następnie nałożyłam na płatki prażone jabłko i znów wrzuciłam do mikrofali na minutę. Dodałam jogurt, posypałam słodzikiem, cynamonem i polałam trochę syropem.  


Chciałam patyczkiem rozprowadzić syrop tak by przypominało serduszko ale niestety - FAIL :D


Zrobiłam to kiedyś bez jogurtu. Tylko podpiekłam jabłko z płatkami owsianymi ... było przepyszne :D Ale tym razem chciałam spróbować z jogurtem.Troszkę ochłodził spód, ale i tak mi smakowało :)


7 komentarzy:

  1. moje serduszko bije do takiego dania ,wygląda pysznie ,ja uwielbiam owsianki ;)
    www.prettystrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. płatki owsiane z takimi dodatkami to niebo w gębie<3

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zdrowo i pysznie :-) super

    http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. och a ja nigdy nie jadlam prazonego jablka :/ Koniecznie musze wyprobowac !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń