Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Program "zadbaj o płaski brzuch z kursem Jill"

W moje łapki wpadły płatki nestle fitness jogurtowe. Z ciekawości zajrzałam na ich stronę internetową podaną na opakowaniu. Od razu wyskoczył mi "program płaski brzuch". Po obejrzeniu filmików "Zadbaj o płaski brzuch z kursem Jill"  postanowiłam go przetestować. Ciekawa jestem czy przyniesie zadowalający efekt :)  Może ktoś z Was już go wypróbował?



Płatki nestle Fitness yogurt z jogurtem naturalnym, cynamonem i syropem żurawinowym :)


PS: Dzisiaj zrobię zdjęcia brzuszka i się zmierzę. Będę Was informować o moich postępach :D

4 komentarze:

  1. Nie wiem dokładnie na jakich ćwiczeniach polega ten program. Na spłaszczenie brzucha oprócz ćwiczeń typowych na mięśnie (brzuszki etc.) warto też stosować ćwiczenia cardio, czyli bieganie, marsze, jazdę na rowerze, aerobik - ćwiczenia podnoszące tętno i spalające tłuszcz, bo brzuszkami za bardzo się tłuszczu nie spali, tylko wzmocni mięśnie ;)

    Nie wiem też czym kierowałaś się przy wyborze płatków i czy jesteś świadoma, że praktycznie są tak samo kaloryczne i bogate w cukier jak np. Nesquik. Fajnie, że zawierają pełne ziarno, ale zawierają także (o ile dobrze pamiętam) ok 30g cukru na 100g, co daje ponad 2 łyżki cukru! Do tego producent zaleca spożycie 40g (czyli masz tam niecałą łyżkę cukru) płatków z niewielką ilością mleka czy jogurtu, dla mnie takie śniadanie to prawie śmierć głodowa.
    Nie wiem czy to robisz, ale warto czytać opakowania w sklepie i porównywać ze sobą.

    Na pożywne i w miarę dietetyczne śniadanie polecam zwykłą owsiankę, którą naprawdę można codziennie zrobić inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych płatek nie jadam, ale babcia mi kupiła i musiałam je grzecznie zjeść :D Ale świadoma ich cukrowości jestem :) Zawsze robię owsianki bo są zdecydowanie zdrowsze od tych.

      A o treningach wydolnościowych to ja mam pojęcie. W tym momencie chce wzmocnić mięśnie bo już nie mam czego spalać.

      Usuń
    2. To dobrze :) Wybacz mi takie pouczanie, ale naprawdę wiele osób nie ma o tym pojęcia i robi sobie krzywdę myśląc, że robią zdrowo ;)

      Usuń
    3. Niestety tak teraz jest. Niekoniecznie coś co ma napis "fit", "light" itc. jest zdrowe i mniej tuczące... Ale wiele osób mimo to łapie się za takie produkty z nadzieją że cudownie i bez wysiłku schudną. Trzeba takim leniuszkom otworzyć oczka :)

      Usuń