Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Twarożek na słodko z orzeszkami ziemnymi

Moje pierwsze "smarowidło" na kanapki :) 


Składniki:
  • twaróg wiejski - chudy,
  • garść prażonych orzeszków ziemnych - niesolonych,
  • jogurt naturalny,
  • słodzik.

Przepis jest prosty :

150 g twarogu wiejskiego ( bo tyle mi zostało w lodówce) rozdrabniam widelcem. Dodaje 2 łyżki jogurtu naturalnego, 5 pokruszonych pastylek słodzika, 10g orzeszków ziemnych (rozdrobnionych moździerzem) i wszystko mieszam. No i Finito :)


Do tego :  żytnie pieczywo lekkie Good Food'a  i nic tylko chrupać :)




Akcja: 






8 komentarzy:

  1. chyba bym na takie połączenie nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto by wpadł, mam dziwne gusta :D Ale naprawdę, dla mnie niebo w gębie :)

      Usuń
  2. też robię, lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wygląda, ja często w lidlu kupuję twarożki np. z ananasem czy orzechami, pycha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. jeszcze nie próbowałam z ananasem :) Pora się przejść do lidla ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam taki twarożek! ja dodaję jeszcze szczyptę soli, żeby było takie słono-słodkie. Na kolację jem prawie codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey there! I know this is sort of off-topic however I needed to ask.
    Does building a well-established blog like yours take
    a massive amount work? I am completely new to blogging however I do write in my diary everyday.
    I'd like to start a blog so I can share my own experience
    and views online. Please let me know if you have any
    kind of ideas or tips for brand new aspiring bloggers.
    Appreciate it!

    My blog post Smakołyki świata

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost on everything.

    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed ..
    Any tips? Many thanks!

    Feel free to visit my blog ... Moja obsesja - kuchnia

    OdpowiedzUsuń